به گزارش ایرنا مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایرانشهر با اشاره به مضرات مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی در جامعه اظهار داشت: مواد مخدر نه تنها برای جهان اسلام بلکه برای جامعه بشری فاجعه است.
وی افزود: کسانی که خرید و فروش موادمخدر و مشروبات الکلی را پیشه و حرفه خود قرار داده اند، این کار آنها هم مانند استعمال و تناول مواد الکلی حرام است.
وی مصرف مشروبات الکلی را زمینه‌ساز انجام گناهان دیگری از جمله بی بند و باری دانست و تصریح کرد: مبارزه با مصرف الکل باید همه‌گیر و به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
مولوی کریم زایی گفت: متاسفانه از کشورهای خارجی مشروبات الکلی وارد کشور می شود و برخی افراد سود جو به دلیل کسب در آمد اقدام به فروش این گونه نوشیدنی های حرام می‌کنند.
وی خطاب به افراد فعال در خرید و فروش موادمخدر و مشروبات الکلی تصریح کرد: شاید شما این کار را از چشم ماموران پنهان کنید اما خداوند بر تمام کارهای ما ناظر است.
وی همچنین به تعطیلات نوروز اشاره کرد و از رانندگان و مسافران نوروزی خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از آسیب رساندن به خود و دیگران جلوی گیری کنند.
وی افزود: جاده‌های سیستان و بلوچستان استاندارد نیست و متاسفانه هر روز شاهد تصادفات خون بار در محورهای استان هستیم.
7314**8006 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.