بخشدار مرکزی شهرستان خاش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آمادگی برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی است.
مجتبی شجاعی اظهار داشت: مردم دهستان کارواندر همگام با سایر مردم بخش مرکزی و شهرستان خاش همه ساله در آستانه سال نو با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی شامل موسیقی و بازی های بومی و محلی، برپایی سیاه چادر، نمایشگاه آثار دستی و غذاهای بومی و محلی از هم وطنان ایرانی به زیبایی استقبال می کنند.
وی افزود: دهها عنوان برنامه و جشنواره فرهنگی برای استقبال از مهمانان نوروزی تدارک دیده شده که امیدواریم بتوانیم رضایت مسافران و مردم را جلب کنیم.
فرماندار شهرستان خاش نیز به خبرنگار ایرنا گفت: کارواندر از جذابیت های خاصی برخوردار بوده و مردم خون گرم و مهمان نواز این منطقه چشم انتظار حضور پرشور و صمیمانه مهمانان و گردشگران نوروزی هستند.
محمداکبر چاکرزهی افزود: وجود آبشارها، رودخانه، ارتفاعات و نخلستان ها و مزارع باقلا در این فصل از سال برای مسافران نوروزی لحظاتی خوش و ماندگاری را ثبت می کند.
دبیر جشنواره بهارگاهی کارواندر نیز به خبرنگار ایرنا گفت: زنان و مردان روستایی در این منطقه با اصالت، نجابت و فرهنگ غنی خود هویت و ویژگی های ممتاز مهمان نوازی خود را به نمایش می گذارند.
اسلام ریگی کارواندری افزود: ارتفاعات سیاه بند، گل فشان طبیعی پیرگل، رودخانه ها، نخلستان های کارواندر در کنار آبشارها و مهمان نوازی های مردم فرصتی ارزشمند را برای حضور هموطنان فراهم کرده است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.