مجید وحیدیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 357 فیلم در حوزه های آزاد و بخش ویژه(پیشگیری از آسیب های اجتماعی) به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی ارسال شده بود.
وی بیان کرد: در مجموع 59 فیلم در مدت سه روز به نمایش گذاشته شد.
وی افزود: این جشنواره در 2 بخش فیلم مستند کوتاه و بلند، انیمیشن و فیلمنامه با هدف نمایش آثار دانشجویی برگزار شد.
وی تصریح کرد: در بخش ویژه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه 15 میلیون ریال به علی عزیزی برای انیمیشن پروانگی، رتبه دوم، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و 12 میلیون ریال به خونبازی به کارگردانی مصطفی شیری و فیلم مستند زنان ابدی به کارگردانی محمد صادق اسماعیلی با کسب رتبه سوم این بخش، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 10 میلیون ریال را دریافت کرد.
وی ادامه داد:همچنین هیات داوران در این بخش دیپلم افتخار به فیلم نفس عمیق به کارگردانی مهدی مبهم اهدا کرد.
مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: در بخش فیلمنامه؛ جایزه نخست به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه 10 میلیون ریالی به محمد صبوحی برای فیلمنامه مشیب، جایزه دوم این بخش شامل تندیس، دیپلم افتخار و جایزه هشت میلیون ریالی به محبوبه نخزری مقدم برای فیلمنامه گل سرخ و جایزه سوم بهترین فیلمنامه، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه جایزه 6 میلیون ریالی به وحید نوری برای فیلمنامه دیوانگی اهدا شد.
وحیدیان اظهار داشت: جایزه 10 میلیون ریالی به همراه تندیس و دیپلم افتخار در بخش فیلمنامه کوتاه به یوسف کارگر برای نگارش فیلمنامه فیلم آغی اهدا شد.
وی بیان کرد: مهربانو باطبی برای بازی در فیلم هارمونی در بخش بهترین دستاوردهای فنی و هنری تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه 10 میلیون ریالی را دریافت کرد.
وی ادامه داد: همچنین دیپلم افتخار این بخش به پیمان عباس زاده برای فیلم آغی و آرا اهدا شد.
وی تصریح کرد: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه 12 میلیون ریالی در بهترین کارگردانی به درناز حاجی ها برای کارگردانی مارلون رسید.
مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه 15 میلیون ریالی در بخش بهترین فیلم به درناز حاجی ها برای کارگردانی فیلم مرضیه رسید.
وحیدیان اظهار داشت: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه 15 میلیون ریالی در بخش بهترین فیلم به الهام طرقی برای پویانمایی هیچکس رسید.
وی بیان کرد: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه 10 میلیون ریالی در بخش بهترین دستاورد فنی و هنری به دلیل تکنیک خلاقانه در طراحی و اجرا به الهام طرقی برای پویانمایی هیچکس رسید.
وی افزود: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه 12 میلیون ریالی در بخش بهترین کارگردانی به امین ملکوتی خواه برای پویانمایی من تنها نیستم اهدا شد.
وی ادامه داد: همچنین در این بخش دیپلم افتخار به داریوش اسکویی برای پویانمایی باربر و بهنام اسدالهی برای پویانمایی مسیر سخت رسید.
مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه 15 میلیون ریالی در بخش مستند کوتاه به فیلم اوسیا به کارگردانی علیرضا دهقان و تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی رسید.
وحیدیان اظهار داشت: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه 12 میلیون ریالی به بهترین کارگردان در این بخش به علیرضا دهقان برای کارگردانی فیلم اوسیا رسید.
وی بیان کرد: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه 10 میلیون ریالی در بخش بهترین پژوهش به فیلم چغامیش به کارگردانی آریان عطارپور اهدا شد.
وی افزود: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه 10 میلیون ریالی بهترین دستاورد فنی و هنری به پوریا اوسطی برای فیلم فراش رسید.
وی ادامه داد: همچنین دیپلم افتخار این فیلم در این بخش به سید مصطفی فخاری نیری برای فیلم داستان عروسک ها و روح الله مولوی برای قلمرو سلطان اهدا شد.
مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه 15 میلیون ریالی در بخش مستند بلند به فیلم پدر، مادر، علی، رضا و من به کارگردانی هانیه یوسفیان رسید.
وحیدیان اظهار داشت: دانشگاه سیستان و بلوچستان با همکاری اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد مبارزه با مواد مخدر، هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی را برگزار کرد.
وی ادامه داد: این جشنواره تلاش کوچکی برای جمع آوری ایده های هنرمندانه دانشجویان جوان است.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.