یارمحمد حسین بر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نوروز سال آینده خدمات اسکان در مدارس سیستان و بلوچستان در سه گروه الف، ب و ویژه ارائه می شود.
وی گفت: علاوه بر این کلاس ها برای رفاه بیشتر مسافران نوروزی 6 خانه معلم در شهرستان های چابهار، ایرانشهر، خاش، زاهدان، زابل و نیکشهر آماده میزبانی از گردشگران است.
وی ادامه داد: همچنین خانه معلم سراوان درحال آماده شدن است تا بتوان از این ظرفیت برای رفاه مسافران بهره گرفت.
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت:10 میلیارد ریال امسال برای بهسازی فضاهای آموزشی - رفاهی این استان هزینه شده است.
وی با اشاره به عملکرد ستاد تکریم و اسکان نوروزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در نوروز 96 گفت: هزار و 169 کلاس درس سال گذشته میزبان 223 هزار و 697 نفر در شهرستان ها و مناطق مختلف استان بوده اند.
به گزارش ایرنا، استان سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 95 با 19 شهرستان افزون بر 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت دارد.
هم اینک بیش از 620 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در 6 هزار و 300 مدرسه تحصیل می کنند و 36 هزار و 700 فرهنگی نیز سکان دار تعلیم و تربیت در این استان هستند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.