معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: کارگاه آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان حوزه بیمه بیکاری در چابهار برگزار می شود.

امید آذرنگ در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این کارگاه آموزشی به مدت دو روز با حضور یاوری مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران ستادی، اجرایی و کارشناسان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و فنی و حرفه ای سراسر استان برگزار می شود. 

وی رویکرد برگزاری این کارگاه آموزشی را با توجه به نامگذاری شعار سال، اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال بیان کرد و گفت: توانمند سازی و افزایش سطح علمی کارشناسان و مدیران حوزه بیمه بیکاری و حمایت مشاغل برای ارائه خدمت بهتر و مطلوبتر به جامعه هدف ( کارگران و کارفرمایان ) از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه تعداد کل مقرری بگیران بیمه بیکاری در سیستان و بلوچستان 668 نفر است افزود: با برنامه ریزی برای هدایت این افراد به اشتغال مجدد، در صدد کاهش این آمار و همچنین صرفه جویی در منابع بیمه بیکاری استان هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.