محمد رضا ریگی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شناسایی و جذب تعاونی‌ها برای ارائه خدمات بیشتر، افزایش سطح همکاری با تعاونی‌ها، شناسایی دقیق‌ نیاز تعاونی‌ها و بررسی راههای گسترش همکاری‌های متقابل و همچنین فعال ‌سازی و تقویت بنیه مالی و اعتباری تعاونی‌ها از جمله اهداف این طرح است.
وی تاکید کرد: به‌ منظور اجرای هرچه بهتر این طرح، نرم‌افزاری اختصاصی طراحی‌شده که برای پیگیری آنلاین مراحل پیشرفت طرح در شعب تابعه سیستان و بلوچستان استفاده می شود و نتایج آن در تدوین سیاست‌ها و برنامه‌های آینده قابل بهره‌برداری است.
وی همچنین از اجرای طرح بخشودگی جرایم دیرکرد مشتریان بدهکار از ابتدای بهمن تا پایان اسفند امسال در این بانک خبر داد.
ریگی افزود: بدهکاران این بانک با استفاده از این طرح در کنار بهره‌مندی از بخشش 6 درصدی جرایم تاخیر و خروج از لیست بدهکاران بانکی، زمینه استفاده از تسهیلات شبکه بانکی را برای خود فراهم می‌کنند.
مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان گفت: لازم است مشتریان با توجه به محدودیت زمانی حداکثر استفاده را از فرصت به وجود آمده داشته باشند و تا پایان امسال به شعب این بانک در سراسر استان مراجعه کنند.
وی اظهارداشت: صندوق ضمانت سرمایه ‌گذاری تعاون، فرصت مناسبی برای تعاونی‌ هایی است که مشکل ارائه تضمین به بانک‌ها را دارند.
وی تصریح کرد: نمایندگی این صندوق در بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان مستقر است و اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی که برای اخذ تسهیلات خود مشکل ارائه تضمین به بانک‌ها را دارند می ‌توانند از این طریق اقدام کنند.
3042**3213 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.