مهرداد جهاندیده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهلت نام نویسی در این جشنواره تا پیش از این 25 دی اعلام شده بود که بر اساس صلاح دید به مدت چهار روز یعنی تا 29 ماه جاری در سراسر کشور تمدید شد.
وی گفت: این جشنواره هر سال در سه مرحله مقدماتی کارگاهی و کارخانه، استانی و کشوری برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت ‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران عنوان کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه استان می‌ توانند همزمان با سایر استان ‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به انجام فرایند نام نویسی اقدام کنند.
جهاندیده اظهار داشت: در ادامه فرآیندهای جشنواره و در مرحله ملی، با تشکیل کارگروه های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از میان منتخبان استانی و ‌کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی افرادی برگزیده و همزمان با هفته کارگر با حضور مقامات کشوری در جشنواره ملی امتنان تجلیل می شوند.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.