فهیمه موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کبدی، ووشو، کاراته، تکواندو و هندبال عمده رشته های مدال آور این مدت سیستان و بلوچستان در بخش بانوان بوده است.
وی گفت: با وجود استعدادهای خوب ورزشی در میان بانوان سیستان و بلوچستان اما برخی مشکلات نظیر نبود اسپانسر برای حمایت مالی از تیم های ورزشی، پرداخت هزینه های سنگین برای اعزام به رقابت ها سبب بروز مشکلات در حوزه ورزش بانوان این استان شده است.
وی ادامه داد: مشکلات مالی سبب شده تا برخی ورزشکاران سیستان و بلوچستان نظیر هندبالیست های بانوی این استان که همواره در لیگ برتر حضور پررنگ داشتند نتوانند در این عرصه حضور پیدا کنند.
مسئول توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان وجود 9 سرسرای ورزشی و 45 باشگاه ویژه بانوان را از جمله امکانات ورزشی این حوزه در استان ذکر کرد.
موسوی افزود: همچنین 140 سرسرای ورزشی ادارات و نهادهای مختلف در سیستان و بلوچستان وجود دارد که ورزشکاران بانوی این استان به طور مشترک از آنها استفاده می کنند.
به گزارش ایرنا افزون بر 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.