به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی روز دوشنبه اظهار داشت: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه مقادیر زیادی سیگار قاچاق در یکی از انبارهای اطراف شهر زاهدان دپو شده است، پیگیری موضوع در دستورکار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس محل دپوی سیگارهای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی قضایی در بازرسی از این مکان 140 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و یک نفر متهم را نیز در این رابطه دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش سیگارهای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان، یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند تا نسبت به دستگیری متهمان در کمترین زمان ممکن اقدام شود.
به گزارش ایرنا شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان با سه بخش مرکزی، نصرت آباد و کورین در جنوب شرق کشور و در فاصله 1600 کیلومتری تهران واقع شده است و به عنوان «کلانشهر» شناخته می شود.
3042**3213 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.