حیدر میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هدف شناسایی قاچاقچیان دانه درشت و با رصد مستمر اداره اطلاعات استان 18 کانتینر حاوی 228 هزار و 615 کیلوگرم ظروف شیشه ای و فلزی مشکوک به قاچاق در نزدیکی ایرانشهر کشف شد.
وی ادامه داد: در این خصوص 20 متهم به قاچاق کالا دستگیر و پرونده آنان برای سیر مراحل قانونی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر ارجاع شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف افزون بر 300 برگه هلوگرام مربوط به یکی از شرکت های معتبر افزود: قاچاقچیان با شگردهای فوق العاده پیشرفته و برنامه ریزی هوشمندانه علاوه بر تغییرات در نوع کالا قصد داشتند بدون انجام صحیح تشریفات قانونی کالا را وارد بازار کنند.
میرزایی تصریح کرد: شعبه رسیدگی کننده بر اساس نحوه کشف کالا، اظهارات متهمان پرونده، استعلامات صورت گرفته و سایر مستندات موجود در پرونده تخلف را محرز دانست و متهم ردیف اول را به عنوان مباشر علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به پرداخت 50 میلیارد ریال و همچنین متهم ردیف دوم را به عنوان شریک در قاچاق کالا به پرداخت 50 میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
وی گفت: با اعتراض متهمان به رأی شعبه بدوی، پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه تجدید نظر ارسال شد که در آن مرجع نیز رأی شعبه بدوی تأیید و تشریفات اجرایی در حال انجام است.
7316**3042 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.