به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان از دپو مقادیر متنابهی موادمخدر توسط قاچاقچیان مسلح برای انتقال به استان های مرکزی کشور مطلع شدند.
وی افزود: پس از هفته ها اقدامات اطلاعاتی و فنی، بامداد امروز محل دپو موادمخدر توسط یگان های عملیاتی پلیس در یکی از روستاهای ایرانشهر شناسایی شد و قاچاقچیان مسلح با مشاهده ماموران با بر جا گذاشتن محموله موادمخدر با استفاده از کوهستانی بودن منطقه اقدام به فرار کردند.
وی تصریح کرد: ماموران در پاکسازی منطقه، 2 تن و 222 کیلوگرم حشیش و 70 کیلوگرم تریاک را که در زیر بوته ها دپو شده بوده به همراه یک قبضه سلاح کلاش کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تلاش ها برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: امروز دیگر هیچ مکانی برای سوداگران مرگ امن نیست و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر است.
به گزارش ایرنا ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت در جنوب شرق کشور واقع شده است.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.