محمدرضا مرادقلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت در رشته های مختلف با حضور 58 تیم از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در قالب 16 گروه از 13 تا 20 آذر در شهرستان ساری در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: در این دوره از رقابت ها تیم فوتسال این دانشگاه بعد از تیم های دانشگاه اهواز و مازندران موفق به کسب مقام سوم شد.
وی افزود: وحید تالانه، اسماعیل سارانی، مصطفی ساعدی، محمد امیر و علیرضا حسن زاده، علیرضا علیزاده، جواد صیاد اربابی، حسین کریم فر، محمود حمداللهی و مهرداد مرادی اعضای تیم فوتسال این دانشگاه را تشکیل می دهند.
وی تصریح کرد: همچنین امان الله گرگیچ به عنوان مربی و روح الله دهمرده به عنوان سرپرست تیم دانشگاه علوم پزشکی زابل را در این دوره از رقابت های کشوری همراهی کردند.
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: تیم این دانشگاه در رشته های فوتسال و والیبال شرکت کردند.
مرادقلی نبود سرسرای ورزشی برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زابل را یکی از مشکلات ورزشکاران با استعداد این دانشگاه ذکر کرد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با افزون بر 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت و 19 شهرستان و 187 هزار و 502کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود.
این استان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
7316** 3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.