به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک شکست حاکمیت داعش اظهار داشت: ملت ایران با روحیه بسیجی در صف مقابله با تهدیدهای دشمنان اسلام و کشور ایستاده اند و شکست حاکمیت داعش نتیجه و ثمره همین تفکر بسیجی است.
وی افزود: داعش با حمایت های آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و سران فریب خورده کشورهای اسلامی روی کار آمد و هدف عمده فعالیت های این گروه تکفیری تروریستی نابود کردن مسلمانان بود و مردم دنیا دیدند که این جنایتکاران به کودکان و زنان و افراد سالخورده و مردم بی دفاع و مظلوم رحم نداشتند.
امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز در خطبه های این هفته گفت: ملت سربلند و مسلمان ایران بسیجی هستند و بسیجی وار در مقابل تهدیدهای دشمنان ایستاده اند.
مولوی محمدعلی شهنوازی بیان کرد: با شکست داعش که زیر پرچم آمریکا به مسلمانان خیانت می کرد ضربه ای سخت بر پیکره استکبار جهانی وارد شد.
مولوی صلاح الدین ایوبی امام جمعه مسجد الخلیل اهل سنت خاش نیز در خطبه های این هفته با تبریک پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر حاکمیت داعش به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران، عراق و سوریه بیان کرد: جای شکر گذاری فراوان دارد که خدای متعال کمک کرد مردم سوریه و عراق از فتنه داعش خلاص شوند.
مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه مسجد جامع حنفاء اهل سنت خاش نیز در خطبه های این هفته خود با گرامی داشت هفته بسیج و تاکید بر ضرورت کمک رسانی به مردم زلزله زده در غرب کشور به تبیین ابعاد شخصیتی پیامبر اسلام(ص) در دوران قبل و بعد از اسلام پرداخت و گفت: پیامبر مکرم اسلام (ص) با آوردن دین کامل و تربیت انسان های بزرگ و عالی مقام بزرگترین خدمت را به جامعه بشری کردند.
سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش نیز با حضور در مسجد جامع الخلیل اهل سنت این شهرستان با تبریک هفته بسیح و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر حاکمیت داعش بیان کرد: خداوند متعال را هزاران بار شکر می کنیم که به برکت حضور بسیجیان و لشکریان سپاه و رزمندگان اسلام که مجاهدان راه حق هستند توانستیم بر دشمنان تکفیری و تروریست‌ های داعشی غلبه و با شکست این گروه جنایتکار ضربه سختی بر پیکره مستکبران جهان وارد کنیم.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3042 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.