به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی روز سه شنبه اظهارداشت: در پی گزارش شماری از داروخانه های سطح شهر زاهدان مبنی بر جعل مهر صندوق و قبوض پرداخت وجه آنها، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس در تعاقب پایش های اطلاعاتی و بررسی های میدانی دریافتند شیوه و شگرد جاعل در تمامی موارد مشابه بوده است.
وی ادامه داد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
به گفته رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان، متهم در تحقیقات اولیه پلیسی در خصوص بزه انتسابی اظهار داشت با مراجعه به داروخانه و انجام خرید با مبالغ پایین نمونه ای از فیش واریزی و مهر آن داروخانه را اخذ و اقدام به ساخت نمونه مهر داروخانه ها کرده است.
سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: متهم بعد از جعل با مراجعه مجدد به داروخانه و انجام خرید با مبالغ بالا با استفاده از شلوغی داروخانه ها و در یک فرصت مناسب با ارائه فیش واریزی جعلی به متصدی مربوطه، کالای خریداری شده را از داروخانه خارج می کرده است.
وی با اشاره به اینکه این فرد 433 میلیون ریال از چهار داروخانه در سطح شهرستان زاهدان کلاهبرداری کرده بود، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.