مرتضی کوچکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مربیان قرآن یکی از بهترین نقش آفرینان و الگوسازان زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه هستند، اظهار داشت: امسال نخستین دوره تربیت مربی با همکاری اداره امور قرآنی اوقاف استان خراسان جنوبی شهریور امسال در بیرجند برگزار شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه به تازگی و با تدبیر مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور دوره های تربیت مربی برای رشته های قرائت و تجوید هم ایجاد شده در دوره های بعدی تربیت مربی، داوطلبان و مربیان قرآنی برای این 2 رشته هم می توانند در دوره های مربیگری شرکت کنند.
وی با اشاره به مراحل دریافت مدرک مربیگری قرآن کریم گفت: علاقه مندان به دریافت این مدرک معتبر و رسمی می توانند بعد از اعلام فراخوان و تبلیغات ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها با مراجعه به مراکز فرهنگی قرآنی ادارات در یکی از رشته های مورد نظر حفظ، قرائت و تجوید نام نویسی کرده و پس از دریافت کتاب مربوط به دوره در آزمون ورودی شرکت و در صورت قبولی و کسب حدنصاب لازم در دوره شرکت کنند.
وی افزود: دریافت مدرک مربیگری منوط به گذراندن یک دوره کارورزی 2 ماهه در یکی از مراکز قرآنی اوقاف و موسسات قرآنی و یا بقاع متبرکه، مدارس و غیره است.
7316**3042 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.