سرهنگ یدالله ستوده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با عابر پیاده در بزرگراه ایرانشهر- بمپور حد فاصل روستای محمدان یک کشته برجای گذاشت.
وی بیان کرد: این حادثه ساعت 17 روزگذشته در حدود 10 کیلومتری مسیر ایرانشهر - بمپور رخ داد که منجر به فوت عابر پیاده شد.
وی توجه نداشتن راننده سواری پراید و نیز بی احتیاطی عابر پیاده به دلیل استفاده نکردن از پل هوایی و عبور از عرض بزرگراه را علت وقوع این حادثه رانندگی ذکر کرد.
وی تاکید کرد: رانندگان باید توجه کامل به جلو داشته باشند و از هر گونه اقدامی که سبب انحراف فکری و ذهنی آنان می شود اجتناب کنند.
وی افزود: همچنین عابران پیاده مکلفند از محل ها و گذرگاههای مجاز نظیر پل ها و خط کشی ها استفاده کنند.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان همچنین گفت: برخورد یک دستگاه سواری هیوندا با موتور سیکلت سه چرخ در مسیر چابهار - کنارک یک کشته و چهار مجروح برجای گذاشت.
سرهنگ ستوده اظهار داشت: این حادثه ساعت 18 دیشب در کیلومتر 45 مسیر چابهار به کنارک رخ داد که سبب فوت راکب موتور سیکلت شد.
وی ادامه داد: علت این حادثه در دست بررسی است.
وی افزود: هموطنان هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. irnazahedan@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.