محمدامیر براهویی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وجود دام زنده و کشتار غیرمجاز دام در منازل و معابر به ویژه در حاشیه شهر از جمله مشکلات زاهدان است.
وی تاکید کرد: حل مشکل کشتار غیرمجاز دام در معابر نیازمند همکاری و ورود سازمان دامپزشکی و مرکز بهداشت است.
معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان افزود: بحث جمع آوری دام از سطح معابر شهری یکی از وظایف شهرداری محسوب می شود که در حال انجام دادن آن است.
براهویی گفت: زاهدان تنها شهر در بین مراکز استان های کشور است که 2 میدان دام دارد که باید از این ظرفیت بهترین استفاده را در بحث جمع آوری دام کرد.
وی ادامه داد: همه تجهیزات و شرایط لازم در بحث ساماندهی دام در این میادین پیش بینی شده و هیچ بهانه ای از سوی چوبداران با این مضمون که جایی برای عرضه دام نداریم، پذیرفتنی نیست.
وی اظهار داشت: چوبداران می توانند به صورت اختیاری در هر یک از میادین عرضه دام زاهدان برای توزیع و عرضه دام حاضر شوند.
وی تاکید کرد: تلاش داریم با همکاری مقام قضایی، دامپزشکی، مرکز بهداشت و فرمانداری زاهدان ظرف یک ماه آینده بحث جمع آوری دام زنده از معابر به صورت کامل انجام شود تا دیگر مشکلی به عنوان دام های سرگردان در معابر شهر نداشته باشیم.
به گزارش ایرنا شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان با سه بخش مرکزی، نصرت آباد و کورین در جنوب شرق کشور و در فاصله 1600 کیلومتری تهران واقع شده است و به عنوان «کلانشهر» شناخته می شود.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.