دکتر مهران عبادتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک دندانپزشک در این کلنیک که متشکل از یک خودرو و یونیت دندانپزشکی در مدت 75 روز استقرار در روستای برج میرگل به ارائه خدمات رایگان شامل کشیدن، ترمیم، جرم گیری دندان و معاینه آموزش و بهداشت مردم این روستا پرداخت.
وی ادامه داد: این کلینیک سیار از سوی وزارت بهداشت و درمان به دانشگاه علوم پزشکی زابل اختصاص یافت تا با حضور دوره ای در مناطق محروم این منطقه به ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی بپردازد.
وی افزود: هم اینک این کلینیک سیار در مرکز خدمات جامع سلامت روستای قرقری شهرستان هیرمند مستقر شده است تا به مردم محروم این بخش مرزی خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه دهد.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی استان شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز(سیستان) زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.