سردار سرتیپ پاسدار حسین معروفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افتتاح 313 طرح محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و جهادی، ویزیت رایگان بیماران توسط بسیج جامعه پزشکی، سخنرانی فرمانده هان سپاه در مدارس، غبار روبی مزار شهدا، بیعت با فرماندهان شهید دوران هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و برپایی رقابت های مختلف فرهنگی و ورزشی را از جمله برنامه های اجرا شده هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان ذکر کرد.
وی ادامه داد: همچنین در این هفته محافل انس با قرآن کریم، همایش های تاثیر روحانیت در دوران دفاع مقدس، ائمه جمعه و رژه مشترک نیروهای مسلح در پنج شهرستان کنارک، ایرانشهر، خاش، زاهدان و زابل و اجرای صبحگاه مشترک در 14 شهرستان دیگر سیستان و بلوچستان برگزار شد.
وی افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با رویکرد تکریم، تبیین و اطلاع رسانی و گفتمان و ترغیب برگزار شد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس این استان با هدف حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ولایت مداری، ایثار، شهادت، خودباوری دینی و ملی برگزار شد.
سردار معروفی هفته دفاع مقدس را نموداری از برجسته ترین افتخارات ملت ایران ذکر کرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران از نظر اعتقادی و مادی بسیار ارزشمند است.
وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان افتخار دارد که در دوران هشت سال دفاع مقدس که هیچ تهدیدی از جانب دشمن متوجه آن نبود شاهد حضور دلاور مردانی در صحنه های جنگ بودیم که هر یک تبدیل به سنبلی از مقاومت، ایستادگی و ایمان شدند.
به گزارش ایرنا هفته دفاع مقدس از روز 31 شهریور ماه آغاز و تا هفت مهر ادامه داشت داشت.
7316** 3213خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. irnazahedan@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.