به گزارش ایرنا علی اوسط هاشمی روز جمعه در جمع مردم خاش اظهار داشت: توسعه سیستان و بلوچستان با محوریت مردم و نگاه به ظرفیت های برجسته منطقه در ابعاد مختلف امکان پذیر است.
وی افزود: منطقه خاش و سایر شهرستان های سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت ها و برجستگی های ویژه ای هستند که توجه به پتانسیلهای آنها سبب رشد و ارتقای شاخص های خدمات در این استان پهناور می شود.
وی ادامه داد: قله آتشفشانی نیمه فعال تفتان، گلفشان پیرگل، کشاورزی، معادن غنی و بکر از جمله ظرفیت های خاش است که باید با همت و اراده مردم خود منطقه مورد بهره برداری قرار گیرند.
وی بیان کرد: دولت برای رشد و توسعه در روستاها به صورت جد پای کار است.
وی تصریح کرد: اراده دولت بر این است تا از محل فرصت های ایجاد شده در موضوع برجام و گسیل شدن سرمایه گذاری های خارجی از ظرفیت های بادی و خورشیدی سیستان و بلوچستان نهایت استفاده را ببرد.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از ظرفیت باد در منطقه سیستان و برخی نقاط دیگر این استان باید استفاد کرد.
هاشمی همچنین در جمع نمازگزاران مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش گفت: مردم، پایه اقتدار و عزت کشور هستند.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: رویکرد اسلامی، قرآنی و محور قرار دادن خداوند و اهمیت دادن به مطالبات مردم سبب حفظ نظام اسلامی شده است.
وی ادامه داد: جهان بعد از گذشت سالها به این نتیجه رسیده که ایران با اقتدار و شکوه در مقابل متجاوزگران ایستاده است و از حقوق مظلومان عالم دفاع می کند.
وی تصریح کرد: ترامپ و سردمداران آمریکایی امروز با ضعف و بیچارگی سقوط اخلاقی و ارزشی خود را می بینند و حرف های زورمدارانه شان دیگر در دنیا خریدار ندارد.
7310**3213 خبرنگار: محمد امین میربلوچزهی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.