عبدالرحیم کردی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد چابهار توجه ویژه ای به توسعه و ساماندهی روستای تیس دارد و از سال گذشته بسیاری از مشکلات این روستا در زمینه آموزش، بهداشت، طرح هادی، بهسازی و زیباسازی را مرتفع کرده است.
وی با بیان اینکه آموزش یکی از مهمترین بخش های هر منطقه است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد خاطرنشان کرد: تا سال آینده با تکمیل 24 کلاس درس یاد شده تراکم هر کلاس به 30 دانش آموز می رسد که رضایت بخش است.
وی افزود: برای توسعه و زیرساخت های روستای تیس توسط منطقه آزاد و با مشارکت اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 270 میلیارد ریال اعتبار در حال هزینه است.
وی ادامه داد: امسال از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار سال آبادانی و توسعه تیس نامگذاری شده است و همه مدیران این منطقه موظف شده اند طرح و برنامه های خود را در این روستا اجرایی کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: علاوه بر روستای تیس سازمان منطقه آزاد چابهار حمایت های لازم را برای ساخت مدرسه در حاشیه شهر چابهار انجام داده است و حامی ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی است.
روستای تیس در محدوده اراضی منطقه آزاد چابهار و در فاصله پنج کیلومتری شهر چابهار در جنوب استان سیستان و بلوچستان و در ساحل دریای عمان واقع شده است.
3043**6081 خبرنگار: رستم کریمی نژاد ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.