حسن اعرابی مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هدف تسهیل در رفت و آمد مسافران در مسیر یزد با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت هواپیمایی آسمان پرواز در مسیر زاهدان - یزد - زاهدان از 25 شهریور انجام می شود.
وی افزود: هم اینک فروش بلیط برای این مسیر پروازی در حال انجام است.
وی گفت: این پرواز با شماره 3988 و 3989 شنبه ها ساعت 16 و 45 دقیقه زاهدان را به مقصد فرودگاه شهید صدوقی یزد ترک می کند و ساعت 18 و 40 دقیقه مجددا از این فرودگاه به سمت زاهدان حرکت خواهد کرد.
مدیرکل فرودگاههای سیستان و بلوچستان در پاسخ به انجام نشدن پرواز در مسیر کیش - زاهدان - کیش بر اساس برنامه اعلام شده اظهار داشت: چارتر کننده این پرواز در حال مذاکره با هواپیمای کیش ایر در خصوص تغییر ساعت پرواز برای استفاده بیشتر مسافران از اسکان در جزیزه کیش است.
به گزارش ایرنا این پرواز قرار بود در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته در ساعت 7:30 صبح از کیش انجام و ساعت 9 صبح وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شود و ساعت 10 زاهدان را به مقصد جزیره کیش ترک کند.
اعرابی مقدم تاکید کرد: برقراری هر مسیر پروازی جدید بستگی به استقبال مسافران دارد و در صورت نبود مسافر به تعداد کافی احتمال لغو این پروازها دور از انتظار نیست.
وی گفت: بیش از 150 پرواز هر هفته از فرودگاههای زاهدان، زابل، ایرانشهر و چابهار انجام می شود.
وی افزود: بیش از 100 پرواز بین المللی در شبانه روز از آسمان زاهدان گذر می کنند که بیشتر این پروازها از اروپا به سمت آسیای جنوب شرقی است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
3042**3213 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.