محمود نهتانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های بوکس قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان از پنجشنبه هفته گذشته به مدت پنج روز در شهرستان نهاوند استان همدان برگزار شد.
وی افزود: محمد حسن زهی، بلال گورچانی و اردلان گرگیچ به عنوان نماینده استان به این رقابت ها اعزام شدند.
وی ادامه داد: محمد حسن زهی در وزن 46 کیلوگرم در شب نخست رقابت ها با قرعه استراحت روبرو شد، در شب دوم بوکسوری از استان خوزستان را شکست داد و در سومین شب حریف قدرتمند خوزستانی را از پیش رو برداشت اما در شب چهارم با واگذاری رقابت به بوکسور تهرانی به مدال برنز بسنده کرد.
دبیر هیات بوکس سیستان و بلوچستان گفت: بلال گورچانی در وزن 48 کیلوگرم در شب نخست رقابت ها بوکسوری از استان میزبان (همدان) را شکست داد، در شب دوم بوکسور چهارمحال و بختیاری را از پیش رو برداشت، در شب سوم موفق به پیروزی در مقابل بوکسور استان البرز شد و در شب چهارم بر بوکسور کردستانی غلبه کرد.
وی اظهار داشت: گورچانی علاوه بر قطعی کردن مدال نقره به فینال این دوره از رقابت ها راه یافت و در مرحله نهایی با شکست حریف خوزستانی مدال طلا را بدست آورد.
وی افزود: اردلان گرگیچ نماینده وزن 60 کیلوگرم سیستان و بلوچستان نیز در شب نخست رقابت ها مقابل حریف گیلانی شکست خورد و از کسب مدال بازماند.
دبیر هیات بوکس سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک مصطفی ریگی و محمدرسا ریگی دیگر نمایندگان استان برای اعزام به رقابت های آسیایی فلیپین در اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان کشور حضور دارند که با دستور فدراسیون در این دوره از بازی ها اجازه حضور نیافتند.
به گزارش ایرنا حدود 600 بوکسور به صورت سازمان یافته در این رشته ورزشی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.