به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرتیپ دوم سعید کمیلی روز پنجشنبه اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی و همکاری سپاه پاسداران از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر مخفی شده در زیر رمل های قسمتی از منطقه عمومی مکسوخته سراوان در فرصتی مناسب به عمق کشور آگاه شدند و منطقه را با هوشیاری کامل زیر نظر قرار دادند و قاچاقچیان را شناسایی کردند.
وی با اشاره به غافلگیری قاچاقچیان و ناتوانی آنان در انجام هرگونه واکنش نسبت به اقدام به موقع مرزداران گفت: مرزداران در پاکسازی محل 2 تن و 360 کیلو گرم تریاک و 109کیلو گرم هروئین و مقادیری سلاح و مهمات کشف و ضبط کردند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: علاوه بر اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، مرزداران منسجم تر و استوارتر از گذشته به پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور می پردازند و اجازه کوچکترین تحرکی را به سوداگران مرگ نخواهند داد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت و 187 هزار و 502 کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود که بنا به گفته علی اوسط هاشمی استاندار این استان افزون بر 51 درصد جمعیت استان در روستاها و بقیه در شهرها سکونت دارند.
این استان دارای 19 شهرستان است و افزون بر 1300 کیلومتر مرز زمینی با کشورهای افغانستان و پاکستان و 310 کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان دارد.
8006**3042 دریافت کننده: نرگس تیموری **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.