در این مطلب آمده است: آخرین جمعه رمضان چون همیشه همه آمدند هم استانی هایی که راهپیمایی روز جهانی قدس را همزمان با سراسر کشور و جهان، در 50 نقطه استان و با شکوه حضورشان اعم از شیعه و سنی برگزار کردند و در حال روزه به امر رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) ‌در عمل به فریضه مهم دفاع از مظلوم لبیک گفتند. حرف و شعارشان یکی بود؛ «مرگ بر اسرائیل» و آرزویشان نیز یکی؛ «آزادی قدس شریف».
به گزارش «سیستان و بلوچستان»، مردم روزه دار زاهدان روز گذشته در دومین روز تابستان و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در گرمای بی سابقه 69 سال گذشته این شهر با برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس، بار دیگر حمایت قاطع خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند و جنایات استکبار جهانی و در راس آن ها رژیم غاصب صهیونیستی را در به خاک وخون کشیدن مردم مسلمان فلسطین محکوم کردند و یک صدا آزادی قدس شریف را فریاد زدند. مردم شیعه و سنی بار دیگر حماسه وحدت امت اسلام را رقم زدند تا اعلام کنند فلسطین تنها نیست و همچنان به فرمان امام(ره) و رهبری پای آرمان های آزادی قدس شریف از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی ایستاده اند و نشان دادند که فلسطین همچنان موضوع اول جهان اسلام است.راهپیمایی روز جهانی قدس در زاهدان از ساعت 10 صبح روز گذشته در هوای 43 درجه سانتی گراد با حضور قشرهای مختلف مردم، از میدان آزادی به سمت مصلای قدس برگزار شد و راهپیمایان با سردادن شعارهای «ا... اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» ، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر داعش»، هم پیمانی غرب، آمریکا و انگلیس با رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کردند.زن و مرد با سردادن شعارهای «روز جهانی قدس، روز خداست امروز، گویی که خشم ملت، خشم خداست امروز»، « شد آخرین جمعه ماه خدا، روز شکستِ قطعی آمریکا»، و«دفاع از فلسطین باعث عزت ماست، نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست» حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و خواستار اتحاد هر چه بیشتر امت اسلام برای مقابله با رژیم صهیونیستی شدند.
در این میان مردم دیگر شهرها و مناطق استان نیز رودخانه هایی بودند که به این دریا پیوستند تا در مجموع اقیانوسی شوند و لکه ننگ اسرائیل را از صحنه روزگار پاک کنند. مردم شهرهای سیستان و بلوچستان هم با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.
8006**6081 دریافت کننده: نرگس تیموری**انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.