حجت الاسلام عبدالواحد بامری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شب قدر از شب‌های مقدس و متبرک اسلامی است، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای خودسازی دانست و اظهار داشت: در این ماه مبارک که ماه مهمانی خداوند است انسان باید در خود نوسازی ایجاد کرده و شیوه زندگی گذشته خود را اصلاح کند.‌
وی با اشاره به فضیلت شب‌های مبارک قدر تصریح کرد: در تمام سال، شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد، زیرا نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه و روح نیز نام گرفته است.
بامری با بیان اینکه عبادت در شب قدر برتر از عبادت هزار ماه است، گفت: در این شب، مقدرات یک سال انسان‌ها و روزی‌ها، عمرها و امور دیگر مشخص می‌شود.
وی با بیان اینکه ملائکه در این شب بر زمین فرود می‌آیند، نزد امام زمان علیه السلام می‌روند و آنچه را برای بندگان مقدر شده بر ایشان عرضه می‌دارند، تاکید کرد:‌ شب‌زنده‌داری، تلاوت قرآن، مناجات و عبادت در این شب، بسیار توصیه شده است.
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ولایت ایرانشهر گفت: شب قدر شب عبادت و طلب مغفرت است و در این شب‌ها باید کوتاهی‌های یک سال گذشته را جبران کرده و بهترین مقدرات را برای سال آینده خود رقم زنیم.
وی براستفاده از برکات شب های قدر تاکید کرد.
7314**8006**6081 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.