به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سایت پلیس، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی اولویت اصلی نیروی انتظامی در این استان است از شناسایی یک باند مسلح که از مناطق مرزی، مواد مخدر را به منطقه' اسفندک'و 'آب انار' شهرستان سراوان منتقل کرده و پس از دپو به عمق کشور جا به جا می کردند، خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از هفته ها اقدامات تخصصی شبانه روزی، اعضای این باند مسلح توسط تکاوران انتظامی شهرستان سراوان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ارتفاعات منطقه ' آب انار' شناسایی شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از مشاهده تیم های عملیاتی پلیس به صورت مسلحانه با آنها درگیر و با توجه به آتش پر حجم پلیس، از منطقه متواری شدند که ماموران در پاکسازی منطقه درگیری 899 کیلو گرم تریاک و 10 کیلو حشیش را کشف و یک قاچاقچی سابقه دار را دستگیر کردند.
سردار رحیمی در ادامه از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر خبر داد و گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان های'زاهدان' و 'خاش' با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دپو مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مسلح در ارتفاعات شهرستان خاش و یک منزل مسکونی مطلع شده و منطقه را تحت کنترل قرار دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: قاچاقچیان مسلح به محض مشاهده ماموران پلیس با آنها درگیر شدند و پس از مدتی درگیری، یگان های عملیاتی پلیس ضمن دستگیری یک قاچاقچی 929 کیلوگرم تریاک، 107 کیلوگرم هروئین، 93 کیلوگرم حشیش، 10 کیلوگرم مرفین و 6 کیلوگرم شیشه را کشف کردند.
اجتمام / 1095 / خبرنگار : رضائی مجد ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.