نبی بخش داودی روز پنجشنبه درحاشیه بازدید از سطح بازار ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعدادی از واحدهای صنفی در طرح فروش فوق العاده ضیافت در ایام ماه مبارک رمضان در ایرانشهر فعالیت دارند.
وی با اشاره به اینکه طرح ضیافت به منظور عرضه کالاهای پرمصرف سبد خانوار در ایام ماه مبارک رمضان در ایرانشهر اجرا می شود، افزود: دستگاههای اجرایی با استفاده از امکانات و ظرفیت های خود زمینه عرضه اقلام مورد نیاز مردم را با قیمت مناسب و ارزان تر از قیمت بازار فراهم می کنند.
وی رضایتمندی مردم و جامعه را مهمترین هدف ستاد تنظیم بازار عنوان کرد و بر رعایت حرمت بازار اسلامی، پرهیز از کم فروشی، گرانفروشی و تلاش برای رعایت انصاف و عدالت در فروش کالا توسط کسبه و بازاریان تاکید کرد.
فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه مرغ مورد نیاز مردم تامین شده است، افزود: تمام سعی و تلاش مسئولان این شهرستان بر این است تا با برنامه ‌ریزی لازم و کنترل همه‌ جانبه بازار بتوانند کالاهای مورد نیاز مردم را با قیمت مصوب در اختیار آنها قرار دهند.
داوودی با اشاره به اهمیت کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها افزود: در حوزه تنظیم بازار برای ماه مبارک رمضان نظارت بیشتر بر بازار صورت می گیرد به طوری که هشت اکیپ نظارت در سطح شهرستان ایرانشهر در این ایام مشغول به فعالیت هستند.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314**8006**3213خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.