رییس ستاد انتخاباتی روحانی در سیستان و بلوچستان گفت: استعفای مسئولان ستاد انتخاباتی روحانی در استان شایعه بوده و تکذیب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیمان فروزش عصر امروز در نشست‌خبری با اصحاب رسانه درباره انتشار برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر استعفای دسته‌جمعی مسوولان ستاد روحانی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ها با نیت تخریب و ایجاد ناامیدی استعفای مسئولان ستاد روحانی در استان را شایعه کرده‌اند درحالیکه تنها 3 نفر به دلیل اختلاف‌سلیقه نارضایتی‌هایی داشته‌اند که خوشبختانه رفع شده است. هم اکنون در هیچ شهری مشکل رییس ستاد نداریم و همه ستادها فعال هستند.

فروزش تصریح کرد: برخی‌ها گفته‌اند که قرار است پس از انتخاب مجدد روحانی، استاندار سیستان و بلوچستان به عنوان وزیر انتخاب شوند که با قاطعیت می‌گوییم این موضوع صحت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در تلاشیم با استفاده از ستادهای موجود بستر را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم و باحضور پر شور جوانان رکورد 74درصد را بشکنیم. ستادهای انتخاباتی روحانی در سیستان و بلوچستان به‌صورت خودجوش و مردمی فعال شده و پیش‌بینی می‌شود تب انتخاباتی چند روز آینده شدت گیرد.

رییس ستاد روحانی از حضور فعال احزاب و ستاد انتخابات ویژه بانوان حامی روحانی در استان خبر داد و گفت: در دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصاد از منفی  8درصد وابستگی به مثبت 6 درصد رسیده اینکه این مهم را مرهون تلاش ریاست‌جمهوری هستیم.

فروزش درباره تحقق وعده‌های دولت به مردم بیان کرد: میزان هزینه‌های صرف شده در چهار سال گذشته نسبت به دوره قبل رشد چشمگیری داشته است. در دور جدید افزایش بازارچه‌های مرزی و فعال‌کردن بازارچه‌های تعطیل را در دستور کار قرار می‌دهیم که به موجب آن اقتصاد رونق می‌گیرد و بیکاری رفع می‌شود.

وی ادامه داد: تحقق منطقه سیستان کنار منطقه آزاد یکی از مهمترین اهداف دولت‌یازدهم در صورت استمرار خواهد بود.   

پیمان فروزش با اشاره به مسئله تالاب هامون گفت: متاسفانه سال‌های متمادی شاهد عدم رعایت معاهدات دولت افغانستان درباره حق آبه تالاب هامون هستیم  که باید با جدیت پیگیری و رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: ساماندهی فضای مجازی یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است زیرا افراد بدون تحقیق درباره صحت مطلبی آن را در فضای مجازی قرار می‌دهند و با  آبروی افراد بازی می‌کنند.

فروزش درباره انتشار اسناد اموال و دارایی وزیران و مسئولان کشور اظهار کرد: چنانچه افراد در کسب دارایی‌ها تخلف کرده باشند بنابر نظر قاضی اسناد منتشر می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.