به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد پیری زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش اظهار داشت: وظیفه مسئولان صیانت از آرای مردم و کمک به برگزاری سالم و باشکوه انتخابات است و مردم عزیز هم با حضور در پای صندوق های رای عظمت خود را به دنیا نشان دهند.
امام جمعه موقت خاش با اشاره به شهادت مرزبانان گفت: شهادت این عزیزان دردی بسیار بزرگ و غیر قابل تحمل است زیرا انسانهای بی گناه مظلومانه به شهادت رسیده اند.
**از شهادت مرزبانان دلهای همه محزون است
امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز گفت: از شهادت مرزبانان ایرانی دلهای همه ما محزون است زیرا عملی که عاملان استکبار جهانی انجام دادند در هیچ دینی و آیینی پذیرفته شدنی نیست.
مولوی محمدعلی شهنوازی افزود: شرکت در انتخابات و تلاش برای انتخاب فردی صالح و توانمند وظیفه همه اقشار جامعه است.

**افراد پرتوان وارد عرصه رقابتی شورا شوند
امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش گفت: با توجه به اینکه شمار زیادی از افراد از جامعه شهری خاش برای رسیدن به کرسی شورا نام نویسی کرده اند و سهم این شورای هفت نفر است به نامزدها توصیه می شود در صورت برخورداری از توان فکری، علمی، تخصص و تجربه وارد عرصه رقابت شوند.
مولوی محمدعثمان قلندرزهی افزود: شورا محل تصمیم گیری و فکر جمعی است لذا افراد شایسته و توانمند در صحنه باید حضو داشته باشند.
وی افزود: اینکه همه افراد می خواهند در پست و مقام بمانند فکری اشتباه است که در این مورد از علما و بزرگان در خواست می شود برای رفع این معضل تدبیر کنند تا مردم در انتخاب خودشان با مشکلی رو به رو نشوند.
وی تاکید کرد: مردم تصمیم گیرنده اصلی هستند و قطعا با شناخت می آیند و رای می دهند اما از نامزدها می خواهیم اگر واقعا توان کار کردن، خدمت رسانی، همفکری، هم اندیشی و مشارکت در فکر جمعی را ندارند و منافع خود را بر منافع مردم ترجیح می دهند خودشان ایثار کنند و از صحنه کنار بروند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است
7310**3213خبرنگار محمد امین میربلوچزهی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.