فرماندار نیکشهر در حاشیه این آئین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ۱۷ میلیارد ریال برای پروژه برق رسانی به روستای میرآباد هزینه شده است.
صاحب گل صالحی با بیان اینکه 37 خانوار از نعمت روشنایی برق بهره مند خواهند شد خاطرنشان کرد: این طرح برق رسانی در مدت کمتر از 20 روز انجام شده است.
وی از جمله برنامه های سفر 2 روزه استاندار سیستان و بلوچستان به نیکشهر را تاسیس نمایندگی آموزش و پرورش چانف آهوران، بهره برداری از سایت 3g تلفن همراه، کلنگ زنی پروژه مجتمع آبرسانی به چانف و کلنگ زنی احداث پل ورودی رودخانه رشکی نیکشهر عنوان کرد.
فرماندار نیکشهر افزود: همایش فرمانداران سراسر استان سیستان و بلوچستان و همایش تجلیل از نقش آفرینان در نمایشگاه صنایع دستی و آداب رسوم تهران نیز با حضور استاندار برگزار خواهد شد.
استاندار سیستان و بلوچستان علاوه بر افتتاح پروژه برق رسانی در جمع مردم بومی، کسبه و بازاریان شهر نیکشهر حضور پیدا کرد و از نزدیک با مشاغل گوناگون از جمله حلوای نیکشهری آشنا شد.
به گزارش ایرنا شهرستان نیکشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان ماه سال 1395 تعداد 141 هزار و 894 نفر جمعیت با 37 هزار و 207 خانوار در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3043**3213**6081خبرنگار: رستم کریمی نژاد**انتشاردهنده: حیدرسرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.