حسین مسگرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: سومین جشنواره هنرهای گرافیکی رضوی سیستان و بلوچستان همزمان با "دهه کرامت" در چهار رشته تصویرسازی، آرم و نشانه، پوستر وطراحی جلد در زاهدان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: رشته طراحی جلد برای نخستین بار به سومین جشنواره هنرهای گرافیکی رضوی سیستان وبلوچستان که از سری برنامه‌های پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) محسوب می‌شود، اضافه شده است.

وی افزود: فراخوان سومین جشنواره هنرهای گرافیکی رضوی به سراسر کشور ارسال شده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 10 خردادماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مسگرانی با اشاره به این که شیوه و نحوه اجرای آثار آزاد است، ادامه داد: هر هنرمند می‌تواند در هر بخش حداکثر 5 اثر با فرمت "jpg با وضوح  dpi300 و با ابعاد A3" به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

دبیر سومین جشنواره هنرهای گرافیکی رضوی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در صورت ارسال آثار از طریق پست، انضمام فرم تکمیل شده فراخوان ضروری و در صورت راهیابی آثار تصویرسازی به مرحله دوم داوری باید اصل اثر به آدرس پستی دبیرخانه به نشانی "زاهدان، بلوار خرمشهر، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، دبیرخانه دائمی جشنواره هنرهای گرافیکی رضوی سیستان و بلوچستان" ارسال شود.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه مجاز است از آثار ارسالی به صورت‌های مختلف(عکس و فیلم و ...) استفاده کند، عنوان کرد: کتاب دوسالانه آثار جشنواره هنرهای گرافیکی رضوی که برگرفته از آثار منتخب جشنواره هنرهای گرافیکی رضوی در سال‌های 94 و 95 است، شامل 180 صفحه طراحی شده و به زودی با عنوان "شمس الشموس در آینه شرق" منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607184
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.