به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی روز پنجشنبه در دیدار با فرماندار و برخی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بار دیگر عنوان سال 1396 را همانند چند سال قبل «اقتصاد مقاومتی» اما همراه با تولید و اشتغال مطرح کردند چرا که دشمن نقطه ضعف ما را اقتصاد می‌داند.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با بصیرتی که دارند نقاط ضعف را شناسایی و به دنبال تبدیل کردن نقاط ضعف کشور به نقطه قوت هستند.
وی بیان کرد: تمامی سیاستمداران دنیا رهبر معظم انقلاب را به خوبی می‌شناسند و می‌دانند که ایشان نسبت به مسائل جهانی و منطقه بسیار آگاه هستند و بهترین تدبیر ها را در برابر مشکلات اتخاذ می کنند.
وی ادامه داد: همگان وظیفه مند هستیم رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تدابیر ارزشمند ایشان را عملی سازیم.
حجت الاسلام ابطحی اظهار داشت: یکی از موانع تولید اشتغال نداشتن نیروهای جوان و متخصص در بخش تولید است و مسئولان و دولتمردان باید در خصوص جذب نیروهای جوان، متخصص و متعهد برنامه ریزی کنند.
وی ادامه داد: از آنجایی که جوانان متخصص و توانمند می توانند نقش بسزایی در پیشرفت‌های اقتصادی داشته باشند مسئولان باید به دنبال جذب جوانان متخصص در امور اقتصادی باشند.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا افزود: شورای هر شهر باید مغز متفکر آن شهر باشد و فردی دلسوز و مسئولیت پذیر عهده دار این جایگاه شود.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری افزود: امیدواریم دولت جدید از هر گروه و طیفی که می خواهد باشد با روحیه ای انقلابی تلاش برای رفع مشکلات کشور را بیش از پیش مد نظر قرار دهد.
وی ادامه داد: مردم بخوبی واقفند تمامی پیشرفت های ما در فناوری های هسته ای و موشکی به علت وجود روحیه انقلابی گری در مدیران متدین و جوانان متخصص است.

ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان در مسیر زاهدان - چابهار و چابهار- بم قرار دارد.
7314**3213 **6081 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.