ایوب کرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسیر از روز سه شنبه بر اثر طغیان رودخانه های فصلی بسته شده بود که با تلاش راهداران امروز ظهر بازگشایی شد.
وی ادامه داد: همچنین بر اثر طغیان رودخانه های فصلی، روان آبها و سیلاب مسیرهای کنارک - زرآباد - جاسک از روز سه شنبه هفته جاری مسدود شده بود که با فروکش کردن سیلاب این مسیرها روز گذشته بازگشایی شده است.
وی تصریح کرد: تا کنون گزارشی مبنی بر خسارت در این مدت ارائه نشده است.
به گفته کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان، بیشترین بارندگی گزارش شده در چند روز گذشته استان مربوط به دستگرد از توابع نیکشهر با 42 میلی متر بوده است.
مرتضی فرجی اظهار داشت: سامانه جدید بارشی همرا با بارش های پراکنده از عصر جمعه وارد آسمان استان سیستان و بلوچستان می شود.
وی ادامه داد: با تقویت این سامانه از روز شنبه بارش ها به صورت رگبار باران همراه با رعد و برق و تند باد پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: اوج بارش ها روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده خواهد بود و این سامانه بارشی تا ظهر روز سه شنبه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد.
استان سیستان و بلوچستان به لحاظ پراکندگی و وسعت زیاد دارای 2 اداره کل راه و شهرسازی است که اداره کل راه و شهرسازی شمال استان مستقر در زاهدان شهرستانهای شمالی و اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان مستقر در ایرانشهر شهرستانهای جنوبی شامل ایرانشهر، دلگان، نیکشهر، سرباز، فنوج، قصرقند، کنارک و چابهار را زیر پوشش دارند.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری انتشاردهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.