عبدالغفور حسینی روز پنجشنبه در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شهرستان ایرانشهر در کسب رتبه های برتر آزمون سراسری در سیستان و بلوچستان جایگاه خوبی دارد، گفت: از مجموع 189 دانش آموز پذیرش شده در دانشگاه ها 14 نفر در رشته پزشکی پذیرفته شده اند.
وی شناخت نیازها، ضرورت ها و جهت دهی مناسب دانش آموزان را موجب رشد و بالندگی آنان دانست و افزود: با فراهم کردن فضای کنکور به دور از استرس، برنامه ریزی مناسب، آشنایی با راهکارهای تست زنی و مدیریت زمان و مهارت در سرعت عمل شاهد موفقیت های بیشتر در دانش آموزان خواهیم بود.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر نیز گفت: نخبه ها سرمایه های اصلی کشور هستند که باید در دوران تحصیل خود روند رو به رشد را ادامه دهند تا باعث سربلندی هرچه بیشتر کشور شوند.
نبی بخش داوودی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران تمام امکانات آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی در منطقه فراهم است که باید دانش آموزان از این فرصت ها به خوبی استفاده کنند.
وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش گفت: این گونه مراسم ها می تواند به عنوان محرک انگیزشی قوی تاثیر بسزایی در موفقیت دانش آموزان داشته باشد.
به گزارش ایرنا در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از پذیرش شدگان کنکور 95در آخرین روزهای سال تجلیل شد.
7314**8006**6081 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.