به گزارش ایرنا آیت الله سلیمانی با صدور پیامی که نسخه ای از آن دوشنبه به ایرنا ارسال شد، رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شهید پرور، مردم سیستان و بلوچستان و به ویژه بیت شریف ایشان تسلیت گفت.
متن پیام نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر شریف حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «زیدعزه العالی»
ضایعه غم انگیز و ثلمه جبران ناپذیر ارتحال عام مجاهد حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را که در سال شب وفات کریمه خاندان پیامبر فاطمه معصومه(س) اتفاق افتاد، به پیشگاه ولی عصر ارواحنا فداه و حضرتعالی از سوی خودم و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و برای آن وجود مبارک که یار دیرین خویش و دوست بی نظیر و مشاور دلسوز و صدیق و با وفا را از دست داده و در غم سنگینی قرار دارید آرزوی صبر و بردباری دارم.
امید است آن عزیز سفر کرده در جوار ملکوتی امام راحل و شهدای گرانقدر و محبوب، بهشتی ها و مطهری ها اسکان یابد و حضرتعالی نیز مشمول الطاف غیبی ذات احدیت و عنایت ویژه بقیه الله العظم برای سکانداری نظام مظلوم و تخفیف از آلام و رنج های فراق احبّاء و دوستان باشید.
به گزارش ایرنا، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود شامگاه یکشنبه دار فانی را وداع گفت.
7316 **3042 دریافت کننده: عصمت جهانی **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.