علی کیخا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز یک محموله قاچاق شامل مقادیری بلبرینگ، پتو، پوشاک، چمدان، روغن نارگیل، چای، یخچال و انواع لوازم آرایشی در شهرستان خاش توسط ماموران انتظامی کشف شد.
وی بیان کرد: پس از انجام مراحل دادرسی و بررسی های کارشناسی این محموله تخلف محرز و علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه، عوامل قاچاق در مجموع به پرداخت یک میلیارد و 48 میلیون ریال جریمه در حق دولت محکوم شدند.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی خاش در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان اظهار داشت: عملکرد ناجا در برخورد و مبارزه با قاچاق مفید و منجر به نتایج مثبتی شده است و در ادامه نیز نیروی انتظامی باید شناسایی و برخورد با قاچاقچیان را تشدید کرده و پرونده های متشکله را برای رسیدگی قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال کند.
کیخا گفت: تا زمانیکه که تمام دستگاه های متولی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز پای کار نیایند به نتایج مطلوب دست نخواهیم یافت.
وی برخورد با قاچاق کالا به ویژه سوخت را مهم دانست و افزود: در تعزیرات حکومتی آراء بر اساس قوانین و مقررات صادر و در همین راستا به وضعیت معیشتی مردم نیز توجه می شود.
وی از عملکرد و ارتباط نزدیک فرماندهی انتظامی شهرستان با اداره تعزیرات حکومتی تقدیر کرد.
فرمانده انتظامی خاش نیز در این دیدار با تجلیل از اقدامات تعزیرات حکومتی در مبارزه با تخلفات صنفی و قاچاق کالا و سوخت گفت: نیروی انتظامی برای حفظ حقوق شهروندان با هدف اجرای قانون تلاش می کند.
سرهنگ غلامرضا اربابی اظهار داشت: ماموران انتظامی به صورت شبانه روزی برای خدمت به مردم فعالیت می کنند و علاوه بر کمک به حفظ و برقراری نظم و انضباط عمومی و تامین امنیت در جامعه با قاچاقچیان کالا، سوخت، انسان و مواد مخدر مبارزه ای بی امان دارند.
وی افزود: تنها در شب گذشته 400 کیلوگرم مواد مخدر در این شهر کشف شده است.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3042 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید.

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.