فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف دو تن تریاک در این استان خبر داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس استان با متلاشی کردن یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی، پنج قاچاقچی را دستگیر و ۲ تن و ۳۸۵ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

به گزارش جماران، سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیب و سوران، ایرانشهر و سرباز با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی مبنی بر قاچاق محموله سنگین مواد مخدر، از شهرستان های مذکور به مرکز کشور دست یافتند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی و رصد مناطق سخت گذر، سرانجام شب گذشته اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با ۲دستگاه پژو ۴۰۵ و ۲ دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از محورهای فرعی سیب و سوران بودند، شناسایی و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی در یک منطقه کوهستانی اعضای این باند مسلح قاچاق مواد مخدر در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.

وی بیان کرد: در این عملیات نفس گیر که یک ساعت ادامه داشت با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، پنج نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان ۲ تن و ۳۸۵کیلوگرم تریاک را به همراه سه قبضه سلاح کلاش با ۸۶ فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: غیور مردان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.