سرپرست پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان از کشف ۵۰ تن شیر خشک قاچاق در شهرستان ایرانشهرخبر داد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی سیستان وبلوچستان از کشف ۵۰ تن شیر خشک قاچاق در بازرسی از دو دستگاه تریلی در شهرستان ایرانشهرخبر داد.

به گزارش جماران، سرهنگ حسین علیزاده مقدم گفت: با کسب خبری مبنی بر قاچاق محموله سنگین شیرخشک از استان های مرکزی به مرزهای جنوب شرق کشور با توجه به حساسیت موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان عملیات گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند حرفه ای قاچاق آغاز که در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، این محموله به سمت شهرستان ایرانشهر و سپس کشور پاکستان در حرکت است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان را به صورت نامحسوس تحت نظرگرفتند و سرانجام دو تریلی حامل شیرخشک قاچاق را شناسایی کردند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن این دو خودرو که با بارنامه جعلی در تردد بودند، ۵۰ تن شیرخشک قاچاق فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ علیزاده مقدم با بیان اینکه کارشناسان اداره گمرک ارزش این محموله را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: خودروها توقیف و دو راننده متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.