فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف 1149 کیلو مواد مخدر در شهرستان خاش خبر داد.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از درگیری مسلحانه ماموران انتظامی شهرستان خاش با سوداگران مرگ و کشف 1149 کیلو مواد مخدر خبر داد.

به گزارش جماران، سردار محمد قنبری گفت: روز گذشته ماموران انتظامی خاش با پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به اطلاعاتی مبنی بر جابه جایی محموله مواد مخدر از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام عصر روز گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا در محور خاش-جون آباد درتردد بودند شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس، ضمن رها کردن خودرو به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری اظهار داشت: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر که بیش از ۳ ساعت طول کشید در بازرسی از خودرو توقیف شده یک تن و ۱۴۹ کیلو و ۴۰۰گرم مواد مخدر شامل؛  ۹۶۳ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و ۱۸۵کیلو و ۷۸۴ گرم حشیش به همراه مقادیر سلاح و مهمات کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلحانه قاچاق خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.