جانشین فرمانده سپاه ایرانشهر از توزیع 17 سری جهیزیه بین نوعروسان این شهرستان خبر داد.

جانشین فرمانده سپاه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷ سری جهیزیه به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال گرامیداشت میلاد امام رضا (ع) بین نوعروسان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش جماران، سرهنگ هاشم جهانتیغ اظهارداشت: این سریع جهیزیه‌ها با همکاری موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در راستای ازدواج آسان بین نوعروسان نیازمند ایرانشهر توزیع شد. 

وی ارزش هر سری جهیزیه را ۴۵ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این جهیزیه‌ها شامل فرش، اجاق گاز، کولر آبی، یخچال و سرویس آشپزخانه است. 

جانشین فرمانده سپاه ایرانشهر تصریح کرد: تلاش برای خدمات رسانی به افراد نیازمند از دغدغه‌های مهمی است که در دستور کار سپاه است و امیدواریم خیران همچون گذشته یاری رسان نیازمندان باشند.

وی با بیان اینکه ازدواج؛ سنتی الهی، آسمانی و ارزشمند بوده که مایه آرامش و اطمینان فرد، تحکیم بنیان خانواده، ثبات و امنیت اجتماع می‌شود، تصریح کرد: باید همه مسوولان و متولیان زمینه ازدواج آسان و به هنگام جوانان را فراهم کنند.

سرهنگ جهانتیغ اظهارداشت: مشارکت سپاه در اجرای پروژه‌های مختلف مردم یاری نشان از تعهد نیروهای خدمتگذار در این مجموعه انقلابی برای رفع مشکلات مردم در مناطق محروم دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.