سید عبدالحسین سجادی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۶ نفر محکوم مالی و چهار نفر زندانی مهریه با بدهی ۱۲ میلیارد و ۸۸۳ میلیون ریال بودند.

وی گفت: میزان آورده این مددجویان نیز ۴۱۰ میلیون ریال بوده و همچنین ۶۸۴ میلیون ریال تسهیلات بانکی توسط بانک‌های عامل به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: شاکیان یکی از بزرگترین حامیان ستاد دیه هستند به گونه‌ای که با تلاش این ستاد ۱۰ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال توسط شاکیان پرونده بخشیده شد.

وی افزود: همچنین ۷۱۹ میلیون ریال توسط ستاد دیه استان و ۴۰۰ میلیون ریال کمک ستاد دیه کشور برای آزادی این زندانیان غیرعمد پرداخت شده است.

سجادی بیان کرد: ۳۹ زندانی جرائم غیرعمد سیستان و بلوچستان همچنان چشم انتظار کمک‌های خیران برای بازگشت به آغوش گرم خانواده‌هایشان هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲ نفر به جرم تصادف، یک نفر شبه عمد، ۲۰ نفر مهریه و نفقه و ۱۶ نفر به جرم محکومیت مالی تحمل حبس می‌کنند که مجموع بدهی آنان ۹ میلیارد تومان است.

مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات برای آزادی ۲ نفر از این افراد در حال انجام است که بزودی از زندان رهایی می یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.