دکتر یوسف یوسفی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بیمار با شکایت تنگی نفس به بیمارستان مراجعه کرده بود که بعد از انجام مراحل تشخیصی متوجه تودهای بزرگ در قفسه سینه بیمار شدیم.

وی ادامه داد: این توده به قدری بزرگ شده بود که به روی قلب، آئورت و ریه بیمار به شدت فشار آورده بود تا حدی که بیمار قادر به تنفس معمولی هم نبود.

فوق تخصص جراحی قفسه سینه توراکس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان گفت: پس از مطرح کردن مشکل بیمار در کمیسیون جراحی که شامل گروه جراحی توراکس،گروه بیهوشی و گروه داخلی ریه بود تصمیم به عمل بیمار گرفتیم.

وی افزود: بیمار بعد از طی مراحل سخت بیهوشی مورد عمل جراحی فوق تخصصی قفسه سینه قرار گرفت و توانستیم این توده را پس از جدا کردن از قلب، ریه و آئورت از قفسه سینه خارج کنیم.

یوسفی  بیان کرد: این عمل هفت ساعت به طول انجامید و بیمار بعد از انجام عمل به بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان منتقل شد و هم‌اینک نیز حال عمومی وی مطلوب گزارش شده است.

این پزشک فوق تخصص گفت: والدین این بیمار اعلام کردند دخترشان نزدیک به ۲ سال است که درگیر این بیماری شده و به شهرهای تهران شیراز و حتی یزد مراجعه کرده که عمل جراحی و درمان بیمار به سرانجام نرسیده بود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.