مراد بخش بامری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «جهش تولید» ابرازامیدواری کرد تا در سال ۹۹  با ادامه روند موفقیت آمیز سال گذشته، رکورد جدیدی در تولید حداکثری انرژی به ثبت برسد و عملکرد کمی و کیفی نیروگاه ایرانشهر همچنان در مسیر رشد و موفقیت قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه ۶٠ درصد برق مصرفی سیستان و بلوچستان از نیروگاه‌های ایرانشهر تامین می‌شود اظهار داشت: با وجود تحریم‌های سخت دشمنان با اتکا به توانمندی‌های داخلی هیچ گونه مشکلی در تامین برق و تعمیر قطعات نیروگاه نداریم. 

مدیر نیروگاه بخار ایرانشهر بیان کرد: در شرایط فعلی، علاوه‌بر تولید مستمر و بدون وقفه برق، فراهم سازی شرایط نیروگاه برای تولید برق در پیک تابستان ۹۹ نیز در حال انجام است.

وی گفت: نیروگاه بخار ایرانشهر به ظرفیت ٢۵۶ مگاوات (۴ واحد ۶۴مگاواتی) در ١٨ کیلومتری شمال غربی ایرانشهر و در ۲ کیلومتری غرب سه راه ایرانشهر به بم در حاشیه جنوبی جاده در زمینی به مساحت ۱۵۰هکتار قرار دارد.

بامری افزود: قرارداد ساخت نیروگاه بخار ایرانشهر در سال ١٣۶٨ بین شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان و شرکت اشکودا کشور چک و اسلواکی بسته شد.

به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار- میلک واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.