سردار محمد قنبری روز شنبه در این‌باره اظهارداشت: ماموران انتظامی خاش با یک سری کار پیچیده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق گسترده موادمخدر توسط یک باند سازمان یافته به حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با همکاری ماموران انتظامی سراوان در قالب چند تیم پوششی با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته آنها را در حال جابه جایی محموله مواد افیونی با ۲دستگاه پژو ۴۰۵ در یکی از محورهای فرعی سراوان - خاش شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات که با هدایت مستقیم افسران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همراه بود، سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با ماموران انتظامی درگیر و با توجه به  آتش پر حجم تکاوران پلیس، محموله مواد مخدر را رها کردند و به سمت ارتفاعات منطقه متواری  شدند.

وی ادامه داد: پس از درگیری سنگین که ساعتی به طول انجامید، ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان ۲ تن و ۹۰کیلو و ۱۴۳ گرم مواد مخدر شامل؛ یک تن و ۶۴۹ کیلو و ۶۳۰ گرم تریاک، ۴۴۰ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش و ۴۱۳گرم سایر مواد مخدر، یک قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه اسلحه کمری و ۲ دستگاه بی سیم دستی کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری این باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مرزی حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.