سید مهدی سجادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هر سبد موادغذایی شامل روغن، برنج ، حبوبات، ماکارونی، انواع کنسروجات، آبمیوه و بیسکویت است، اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی به منظور حمایت از مستمندان و  نیازمندانی که به دنبال شیوع بیماری کرونا شغل و درآمد خود را از دست داده و قادر به تامین مایحتاج غذایی خود و خانواده‌هایشان نیستند تهیه و توزیع شد.

وی با بیان‌ اینکه در روزهای آینده نیز توزیع سبدهای کالا تداوم خواهد یافت، گفت: از مردم بویژه خیران نیکوکار درخواست می شود در ادامه این راه از حمایت ها و کمک‌های خود دریغ نکرده و نیازمندان را در این دوران سخت یاریگر باشند.

 معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت‌های مؤمنان به شمار می‌رود و این مهم در دین اسلام مورد توجه جدی قرار گرفته است.

سجادی گفت: نیروهای این جمعیت در شهرستان سیب و سوران و راسک نیز اقدام به توزیع سبدهای غذایی و بسته های بهداشتی بین نیازمندان در قالب طرح ملی فرشتگان رحمت کردند.

وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان یک موسسه عام المنفعه غیر دولتی در صحنه حضور دارد و وظیفه خود می داند در هر حوزه که توانایی انجام کار دارد وارد شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.