غلامرضا گنجی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از امروز بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های بیشتری برای حضور مردم در طبیعت قائل می‌شویم و محدودیت‌ها ی بیشتری اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از مردم منطقه سیستان خواهشمندیم برای روز طبیعت برنامه‌ای نداشته باشند، افزود: در روز طبیعت از خروج خودروها از شهرستان زابل جلوگیری می‌شود و برای خودروهای متخلف بر اساس قانون جریمه نقدی و توقیف در پارکینگ در نظر گرفته می‌شود.

فرماندار زابل با بیان اینکه ورودی‌ها و خروجی‌های منطقه سیستان در حال حاضر نیز به شدت کنترل می‌شود، ادامه داد: تجمع برخی شهروندان دیروز در حاشیه پل «نهرآب» مربوط به حوزه شهرستان هامون بوده است اما پیگیری‌های لازم صورت گرفته و با افراد خاطی برخورد شده و خواهد شد.

وی با تاکید اینکه با دو دفتر ازدواج در شهر زابل که به صورت مخفیانه در این روزها فعالیت داشته اند نیز برخورد قانونی صورت گرفت و دفاتر شأن پلمب شد، گفت: در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز نیز دامادی که علی رغم تذکرات و توصیه‌ها قصد داشت مراسم ازدواج خود را برگزار کند نیز بازداشت شد.

گنجی تصریح کرد: از مردم خواهشمندیم به هیچ وجه از خانه‌های خود به غیر از موارد خیلی ضروری خارج نشوند چرا که برای تأمین سلامت مردم مجبور به اجرای قوانین ومقررات شدید تری هستیم.

وی گفت: اعمال این همه محدودیت در ترددها تنها به منظور تأمین سلامتی مردم و افراد جامعه است از همین رو انتظار داریم همه مردم در این راه با ما همکاری و همراهی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.