دکتر فریبرز راشدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حادثه ظهر امروز رخ داد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: مجروحان این حادثه برای ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی(ع) خاش منتقل شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: انتشار اخباری مبنی بر کشته شدن تعدادی از کارگران این کارخانه سیمان را تکذیب کرد.

صاحب‌گل صالحی فرماندار خاش در تماس خبرنگار ایرنا با وی با تایید انفجار براثر نقص فنی در کارخانه سیمان گفت: لوله دستگاه سیلکون و حمل موادمذاب کارخانه سیمان خاش دچار گرفتگی شده و هنگامی که کارگر مربوطه قصد بازکردن آن را داشته منفجر و مواد مذاب سبب کشته شدن این کارگر و زخمی شدن چهار نفر دیگر شد که حال سه نفر رضایت بخش است و نفر چهارم به سبب شدت جراحات به زاهدان منتقل خواهد شد.

به گزارش ایرنا کارخانه سیمان خاش یکی از بزرگترین کارخانه های سیستان و بلوچستان به شمار می رود که روزانه افزون بر سه هزار تن محصولات سیمانی و کلینکر در آن  تولید می شود که ۳۵ درصد تولیدات این شرکت به کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان، آفریقا، خاوردور، اروپا، آسیا و اقیانوسیه صادر می‌شود.
کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، یمن، بنگلادش، عمان، سومالی، جیبوتی، مصر، لیبی، کنیا، تانزانیا، پرتغال، اسپانیا، ترکیه، کویت، هند، چین، مالزی و قطر از جمله مقاصد مهم صادرات سیمان خاش هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.