به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحید پورمردان اظهار داشت: همه مردم و دانش آموزان به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند به صورت رایگان در هر ساعت از شبانه روز در هر نقطه‌ای از دنیا که باشند از موزه تاریخ طبیعی و حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان به صورت مجازی بازدید کنند.

وی گفت: موزه حیات وحش واقع در اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان با به نمایش گذاشتن تاکسیدرمی بیش‌از ۸۰ گونه جانوری اعم از پستانداران، خزندگان، پرندگان و غیره گنجینه‌ای از دانش و تنوع را در خود جای داده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: در این برهه از زمان که مجبور به قرنطینه و نگهداری کودکان در منزل هستیم کارشناسان این اداره کل امکان بازدید از موزه را به صورت غیرحضوری و از طریق سایت این اداره کل به آدرس (sb.doe.ir) فراهم آورده‌اند تا خانواده‌ها بتوانند بدون صرف هیچ هزینه‌ای از داخل خانه‌هایشان به تماشا و یادگیری درباره محیط زیست مشغول شوند.

وی بیان کرد: برای راحت تر شدن کار کاربران نیز اپلیکیشن دسترسی آسان به سایت اداره کل داخل سایت (بخش دانلودها) بارگذاری شده که به راحتی قابل نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1381662
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.