فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم با اشاره به اینکه بسیج همچون گذشته در راستای خدمت رسانی بی‌منت به مردم پیشگام شده است گفت: تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از اقدامات ارزشمند بسیجیان بوده و بسیج آحاد جامعه اسلامی ما را در بر می‌گیرد.
 
سردار امان الله گشتاسبی ادامه داد: مردم، بسیجیان و مسوولان در تمام صحنه‌های انقلاب کنار یکدیگر و یاریگر هم بوده و هستند. 

وی بیان کرد: همان گونه که در حوادث و اتفاقاتی که در گذشته در کشور رخ داد و مردم خودجوش و بسیجیان با پیشتازی در تمام عرصه‌ها در راستای حل مشکلات و مسائل فعال بودند، هم‌اینک نیز برای مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده‌اند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سلامت مردم بالاترین الویت کاری است و با اقتدار، حضور، همکاری و همدلی بسیجیان و مسوولان از این مشکل نیز عبور خواهیم کرد.
 
وی بیان کرد: در کنار تمام ظرفیت‌هایی که برای کمک به مسوولان در سیستان و بلوچستان آمده این رزمایش به عنوان یک کار ارزشمند برای کاهش استرس و نگرانی مردم و سلامت جامعه انجام می‌شود.

سردار گشتاسبی خاطر نشان کرد: با امضا تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت بیش‌از ۲۳ هزار نفر از بسیجیان در کنار کادر درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی به امر خدمت رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.